Gav det en ärlig chans!!!

och det var gott!!!!! :D


Fick bli några matskedar, det och "mjölk med extra protein" fick bli min middag.

Frukost: Diet shake
Mellanmål: Några vindruvor
Lunch: Ett ägg
Mellanmål: Ett äpple
Middag: Kvarg med funlight + mjölk med extra protein (blåbärssmak)

Var förbi jobbet och kollade mitt schema och då fikade Bia så tog en skiva ljust bröd med havssalt, smör på de, kom på efter att de inte ingick i min "matplan" men gott var de :D hihi ^^

Har tagit ett bad och nu ska jag bara ta det lugnt! :*

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hrmm syster dietisten här -var var nu detta för matdag.. INTE okej! Ät MAT människa, åtminstone på lunchen. Mitt på dagen är förbränningen på topp och det är då du ska se till att äta en måltid med både protein, fett OCH kolhydrater!! puss

2012-05-10 @ 15:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0