Uschuschusch!!

Precis allt är gott nu och går ner i min mage, fyyyyy... tappat allt, har fortfarande inte tränat, för är fortfarande sjuk!!! Ska till gymmet och frysa mitt kort då jag kommer vara borta i typ en månad, så ska försöka träna så mycket som möjligt när jag är i Rättvik, blir nog mest kondition då och kanske lite övningar när man tex kommer hem ifrån springturen :)
Åker upp på torsdag el fredag! Lördag är det 40års kalas! :)

Idag har jag shoppat med Dea i Örebro, köpte underkläder, klänning, skor, solglasögon, smycken, shorts och igår köpte jag en tunika..

Imorgon har jag en lektion sen ska jag plocka/färga ögonbrynen, tvätta, städa och packa.

Dags för sängen snart, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0